מכבי שרותי בריאות ברכסים בתנופת פיתוח

עפר גדנקן No Comments on מכבי שרותי בריאות ברכסים בתנופת פיתוח

במסגרת היערכות נכונה ומותאמת למען כלל חברי מכבי, נפגשו בכירי מכבי במחוז צפון עם בכירי מועצת היישוב רכסים לפגישת חשיבה מעמיקה, במטרה לבדוק ולהכיר מקרוב את צרכי התפתחות השירותים הרפואיים ביישוב.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי שירותי בריאות קשובה כל העת לצרכי החברים, כדי לתת מענה של פתרונות ושירותים בצורה הטובה והנוחה ביותר. כחלק מתהליך זה, בוחנים מעת לעת את השטח, המרפאות והשירותים הרפואיים בכל רחבי הארץ, כדי לענות על צרכים ושירותים הרלוונטיים לכל יישוב, למען החברים בקופה.

במסגרת זו נפגשו השבוע בכירי מכבי ומובילי השירות של מכבי ברכסים, עם בכירי המועצה המקומית – רכסים, לפגישת חשיבה מעמיקה, בנושא המשך פיתוחה של מכבי ביישוב למען החברים. רכסים  – שהינו יישוב בהתפתחות תמידית, ובפרט כעת עם בניית השכונה החדשה, מהווה אתגר של התחדשות רציפה ופיתוח של מרפאות ושירותים רפואיים ביישוב בסטנדרטים הגבוהים של מכבי.

בפגישה נכחו סגן ראש המועצה הרב יצחק רייך, מנהל פרוייקט גבעת הפרסה, ראש מחוז הצפון במכבי שירותי בריאות – ד"ר אייל פורמן, מנהלת מרחב קריית אתא רכסים – גב' רבקה סמגה, מנהל המרכז הרפואי רכסים וסגן מנהלת מרחב קריית אתא רכסים – הרב אליעזר רוזנברג, ומובילי השירות של מכבי ברכסים – ר' ברוך אדרי ור' יעקב לכר.

בפגישה נדונו כל תוכניות הפיתוח של היישוב בחשיבה מעמיקה, כדי להתפתח ולעבות את פריסת השירותים הרפואיים ביישוב בצורה היעילה ביותר, בסטנדרט הגבוה של מכבי.

ראש מחוז הצפון במכבי שירותי בריאות – ד"ר אייל פורמן: "במכבי פועלים כל העת על מנת להנגיש ולפתח מרפאות ושירותים רפואיים הנדרשים לחברים, ובמסגרת זו נפגשו בכירי המועצה של רכסים עם בכירי מכבי ממחוז צפון, כדי להמשיך להוביל את השירות למען החברים בסטנדרט הגבוה של מכבי".



0 תגובות